Նվիրե~ք, բարի մարդիկ

Նվիրեք ինձ սրանցից:
Նվիրեք ինձ սրանցից ու ես կդառնամ ձեր հավերժ ստրուկն ու ծառան :Դ
Թափառում էի ինտեռնետներում, մասնավորապես Թամլբռում ու նկատեցի որ մի հատ շատ տարորինակ բլոգ եմ ֆոլլո անում: Դե միքիչ դժվար ա հետևել բոլոր 700 բլոգերը, դրա համար էլ ես սովորաբան գաղափար չունեմ թե ում եմ հետևում ու ինչի համար, բացառությամբ մի տաս/տասնհինգ բլոգի:
Նայում ենք ձախ կողմում տեղադրված նկարին: Հա, ժողովուրդ :Դ Սա սվիտեռ ա ու սա իրականություն ա :Դ
Պարզվում ա, որ սկզբից բլոգի հեղինակները ուղղակի ֆոտոշոփ էին անում, ու ջիջիլ քցում թամբլռի ժողովուրդին,  բայց էն կարգի հայտնի են դառնում, որ որոշում են իրականության հանձնել էս սվիտեռները, ու խոսք են տալիս, որ մոտ ապագայում հնարավոր կլինի իբեյից պատվիրել: Տեսականին ահավոր մեծ ա, ու ֆանտազիայի սահմաններից դուրս :Դ
Նվիրեեեեե~ք ինձ սրանցից :Դ
Սեղմում ենք ստեղ ու հիստերիկանում իմ հետ միասին :Դ Նե մնե ժե ադնոյ ստռադած :Պ




No comments:

Post a Comment